maanantai 19. syyskuuta 2011

Jälleen loisto viikonloppu!

Eli otsikkoki jo kertoo, että viikonloppuni oli taas onnistunut! Eli olin Viltsulla yötä , sitä ennen meillä oli peli ilvestä vastaan voitettiin se 5-3 ! Sieltä kohdattiin viltsulle ja tehtiin kaikenlaista , tai no aika paljon oltiin koneella , mutta sillä oli tarkotus!  Mutta se  ei tuottanut yhtään hyvää kummallekkaan :D No sitte tehtiin siinä ohella kaikke muutakin pikkusta. Aamulla heräiltiin ja  Viltsu teki ihanaa aamupalaa, eli sellasta munakasta ja sellasen ihanan juoman tai mikä se nyt ikinäolikaan! Sitte illalla oltiin vielä kattoo yhtä naisten futis pelii, ja tottaki sen pelin välillä päädyttiin mäkkiin:D Ja sitten menin kolmen ison kassini kanssa kotiin ja päädyin vielä Ainon kanssa samaan bussiin. Siinä sitte puhuttiin ja päätin saattaa Ainoo vähän kotiin. Ja tänään mulla oli eka tetti päivä ja mä oon tuolla päiväkodissa ,no olihan se aika rankkaa  , mutta  ne lapset on yli söpöjä! Ja sitte oltiin Viltsun kanssa vielä lauantai aamuna tuolla stadissa ettii mulle villpaitaa ja sellanehan löyty ja mukaan tuli myös tälläne velouri huppari! Tuol oli sellane ale et kolme kahen hinnalla ja sit ostettiin Viltsun kaa omat ja yksi yhteinen! Kuvat tulee perässä erillisenä postauksena taas tän koneen takii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti