sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Oh yeah It's sunny day, I feel okay

moiiii! Taas täs kirjottelussa oli tämmöstä väliä , ku tuntuu et ei jää mihinkää oikee aikaa koko ajan on kiire! No siis oon vaa otellu aurinkooo ! Noi säät on nii lämpösii et kyselen koko ajan millon pääsee stadikalle! Ja sit mun pitäsi löytää kevätjuhla asusteet. Sit täs on viel pari koetta pitäis jaksaa rutistaa! Tänä viikonloppuna me pidettii mun myöhäset sukulais synttärit ja sitte olin mun kaverilla yötä jossa me syötii tosi ihanaa grilli ruokaa nami!  Et sellasta tänä viikonkloppuna , ens viikonloppuna suunnataa kohti Tamperetta  siellä on yks peli:) Ja sitte viikonloppuna olin vielä mun ihanan kaverin Ainon kaa , me grillailtii taas  ! Sitte tässä vielä vähän sekasia kuvia !
Hyvää äitienpäivää kaikille , nauttikaa ihanista lämpimistä säistä ja ottakaa aurinkoo!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti