keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Niin minä ainakin saan raivarin jos et lähden mun kaa vappuna kaivariin!

Heippa vaa kaikille!
Elikkäs tällä viikolla ei oo ollu mitään erityistä . Meil oli parit pelit tos viime viikolla , jotka kummatki voitettin! Sitte nyt tällä viikolla mulla on ollu 4 kotta tai no viel 2 edessä! Ooon räpsiny vähän sieltä sun täältä kuvia ja ajattelin esitellä niist jotain teille. Mutta sitte täs on ollu vähä erimielisyyksii kavereitten kaa ja tällästä sit oon nähny sellasii kavereita joita en oo nähny tai ollu niiten kaa pitkää aikaa nii on ollu sillei iha jees viime viikko ja nyt tääki viikko on lähteny käyntii ihan hyvin , paitsi mun niskat venähti ku mä VENYTTELIN? Mutta nyt lähen tästä syömään ja kattoo Mestarien liigaa eli jos joku ei tiiä mikä se on nii se on futista.
Hyvät yöt ja viikon jatkot kaikille moimoi!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti