lauantai 16. helmikuuta 2013

Siskon vanhojen tanssit !










Elikkä olin toissapäivänä kattomassa mun siskon vanhojentansseja! Oli tosi hienoja ne tanssit ja muutenki kaikkien puvut,hiukset,meikit yms. Päästiin sitte lopussa vähän itekki tanssimaan !
Nyt sitte eilen alkoi hiihtoloma vihdoin ! Ei tässä muuta siinä on vähän kuvia noista tansseista :)
Hyvää hiihtolomaa !

sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Lontoo !









Moi! Elikkä oltiin Lontoossa Syyslomalla äidin kanssa, oliki ihana reissu ! Kaikki oli aika samanlaista kun olinki kuvitellu sen olevan! Säät oli siellä aika sateisia ja muutenkaa ei hirveen hyviä , mutta ei sillä väliä! Lontoossa on niin paljon kaikkia nähtävyyksiä mitä äiti halus aika paljon käydä kattelemassa , kun taas mulla oli hirvee hinku kokoajan kauppoihin ja vaikka me joka päivä kaupoissa käytiinki silti jäi niin paljon vielä käymättä! Ruoka oli myös tosi ihanaa,vaikka se oli jotenki tosi rasvasta ja sellasta, mutta mä tykkäsin !
Ja halusin vielä siitä sanoo, kun en ees muista millon oon tänne viimeks kirjotellu... niin se vaan jäi ja muutenki mun kone oli rikki! Mutta nyt ois tarkotus taas palailla tänne ja sillontällön postailla:)

torstai 31. toukokuuta 2012

in Barcelona




















Moooi ! tässä ois siis vähän kuvia Barcelonan reissusta jengin kanssa <3 Oon nytte kaverilla nii pystyin tekee tän postauksen ku en tiiä miks mun omassa koneessa ei tää toimi ! Tuolla matkalla oli tositosi kivaa voitettii turnaus ja kaiken puolin . Säät ois voinu olla vähän peremmat mutta ihan sama. Turnaus kesti 2 päivää ja sitte loppuina päivinä oltii kaupoissa,otettii aurinkoo ja kaikkee oli treenei ja sillee! Nytte sitte on kaks päivää nii se on ohi ! Palaillaan sitten taas ! Hyvää kesän alkua kaikille <3

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Taas toimii



 Vihdoinki tää taas toimii eihän tähän menny ku sellaset 2 viikkoa-.- Mutta siis tässä pn aika vanhoja kuvia testasin nyt parilla kuvalla vaan ! :) Alan nyt taas kirjottelee ja laittelee kuvia sillee normaalisti jos tää pysyy kunnossa! Hyvää pääsiäistä kaikille <3

sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

HUOMIO !

Eli ajattelin ilmotella ku näitä postauksii ei oo nyt tullu että se ei johdu musta vaa en tiiä mikä tässä on , että tähän tulee vaa ettää osta lisää kuvan laitto tilaa tai jotain tollasta jos on tietoo miten pääsen taas laittelee kuvii teille tänne nii kommenttii tulemaan!!!

lauantai 10. maaliskuuta 2012

Espanja osa 2





















Eli siinä on nytte vielä vähän kuvia Espanjasta! Oli tosi kiva reissu ja meille sattu myös tosi kivat säät sinne:) Tossa ekassa postauksessa sanoin et kerron tässä mun matkasta ,mutta ajattelin et eiköhä anneta kuvien kertoo teille ,että en ala selittelemään yhtään tän enempää,nyt lähtö tampereelle matsiin ,heido puput<3