lauantai 10. maaliskuuta 2012

Espanja osa 2





















Eli siinä on nytte vielä vähän kuvia Espanjasta! Oli tosi kiva reissu ja meille sattu myös tosi kivat säät sinne:) Tossa ekassa postauksessa sanoin et kerron tässä mun matkasta ,mutta ajattelin et eiköhä anneta kuvien kertoo teille ,että en ala selittelemään yhtään tän enempää,nyt lähtö tampereelle matsiin ,heido puput<3

sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Espanja osa 1 !



















Heissaan ! Siinä on siis noin puolet kuvista ja huomenna tulee puolet tosta meijä Espanjan matkasta kerron sitte siinä toisessa postauksessa vähä enemmän matkasta , siinä on nytte vähän ensimakua ;) !

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

kipeenä odottelemasa hiihtolomaa!











Heii ! Täällä ollaan kipeenä kotona alkaa aika käydä vähitellen pitkäksi!!! Mutta oon tässä nää kaks päivää viettänyt terveystiedonkokeeseen lukien ja serranoita katsellen :D Huomenna koitan kömpiä jo kouluun ,koska meillä olis terveystiedon koe ja haluisin sen alta pois enne hiihtolomaa. Nyt oon koittanu säästää rahaa eli en oo ostanu ku ylhäälläolevissa kuvissä näkyyki nii noi siniset housut ja sitte kolme ihan tollastapientä juttua ! Sitte mun oli viel pakko näyttää kaikille ku eilen sain mun ihanalta pikkujengiläiseltä tollasne kortin  pienen lahjan mukana, tohon on nähty vaivaa ja mun mielestä toi on ainaki tosi hieno ja kuvaa täydellisesti meijä jengii <3 No mutta nyt lähen vielä kertailemaan tohon terveystiedon kokeeseen ja sitte vaa loppu ilta meneeki tv:tä katsellessa ja ainii myöhäset ystävänpäivän toivotukset kaikille,moimoi!