tiistai 16. elokuuta 2011

kavereita ja kirpputoria:)

Heissaan taas pitkästä aikaa ystävät!
Eli en tiiä mikä mulla on mut en jaksa kirjottaa tänne , koska ei oo mitää uutta sinäänsä kirjotettavaa! Etenki nyt ku on vie alkanu koulu nii ei oo muuta ku koulu,treenit,nukkumaan!:D Mutta joo vikat kesälomapäivät on mennyt hyvin kavereitten kanssa,kampaajalla,kaupoissa ja kirpputorilla! Joo eli kävin tualla kampaajalla ,en laittanu muuta ku blondeja raitoja ku koitan kasvattaa juurikasvua pois , mut samal peittää sen SE ON KAMALA! Ja sinä päiväna mun parilla kaverilla alko jo koulu eli maanantaina mul alko vasta tänään eli tiistaina! Nii sit sen ajan kiertelin kaupoissa:) Ja sitte olin tossa paripäivää sitte Vallterinkirpputorilla,se on ihana paikka,aina löytää jotai! Mutta tässä taas vähän tietoja :D alas tulee kuvia! Ja sellane juttu vielä et nyt koitan alkaa oikeesti kirjottelee tänne niisanotusti panostaa !























siinä valtterista ostoksia,kavereita ja eka koulupäivä! Ollaa tessan kaa tukareita<3

torstai 28. heinäkuuta 2011

Gothia cup 2011!

Heippatirallaa piiiitkästä aikaa! Eli tässä 2 viikon aikana en oo oikeestaa tehny muuta ku pelannu futista! Eli ekana meillä olis tossa Hesa Cup josta saatiin hopeeta hävittiin rankkareilla! Sitte heti seuraavana päivänä lähdettiin Göteborgiin siellä oli mailman suurin junnuturnaus ,siel oli eri puolilta mailmaa Brasiliasta,Kiinasta,Australiasta,Afrikasta,Ruotsista siis ihan jokapuolelata.  Meijän ikäsarjassa G14 oli noin 90 joukkuetta ja me oltiin niistä 1! Tätä varten ollaan treenattu koko vuosi! Se oli upeeta! Voisin kertoo siitä vaikka mitä mut en jaksa :D Mut sitte nyt vähä kuvii siitä ja sit sieltä löydetyt ostokset !






























perjantai 8. heinäkuuta 2011

kesänkuvia!
















Eli siinä on vähäsen kuvia kesästä!
ps.täs kesäl mul ei oo aikaa kirjotella tänne ,eli kirjotan sillon ku on aikaa ja kiinnostusta , hyvää kesälomanjatkoa kaikille , NAUTTIKAA ihmiset!