Heippa kaikille ja mukavaa illan jatkoa!
lauantai 2. huhtikuuta 2011
yllätys synttärit
Moikka kaikille! Elikkäs eilinen päivä meni mun yhen parhaankaverin synttäreitä vietellessä , vieraita oli vähä reilu kymmenen ja tekemist todellaki riitti! Siis Viltsu ei tietäny niistä mitää ja sitku se tuli yhelle Hannille siellä ootti vieraat! Me syötiin,juhlittiin, ja vähä kaikkee muuta...! Sitte muut vieraat lähet ja sinne jäi meijä "posse":D eli Anita,Viltsu,Hanni ja mä. sitte tänään oli peli tips t:96 vastassa ja voitettiin se 3-0! Loppu ilta menee katellessa Barcelonan matsii ja koneella ollessa ja syödessä , huomenna on sitte jengin kaa päivä leiri joten nyt sit sitä odotellessa!
Heippa kaikille ja mukavaa illan jatkoa!
Heippa kaikille ja mukavaa illan jatkoa!
sunnuntai 27. maaliskuuta 2011
Normi viikonloppu!
Moikka kaikille! Elikkäs tää mun viikonloppu on ollu iha perus, käytii stadissa löysin kevät takin,kangaskengät,meikkejä ja korun! Tarkotuksena oli ostaa pelkkä takki ,muuta mä en ikinä pääse stadista pois ilman et mul olis alle 2 ostosta! Sitte käytii myös intialaisessa syömässä , se ruoka oli ihanaa nami!!! Jaa lopun illan vietin mun parhaan kaverin Anitan kaa niillä ,leivottiin ,juteltiin ja semmost perus puuhaa. Tässä viel parit kuvat ja sitte hyvää sunnuntai illan jatkoo kaikille heido!=)
lauantai 26. maaliskuuta 2011
Hannilla yötä(=
Elikkä siis olin mun kaveirlla hannnilla yötä. Olin siellä mun kahen kaverin Anitan ja Viltsun kaa. Lisään pari kuvaa illasta (==
Sitte vähä huomisesta, mul on treenit jaa pitäis ehtii ruotsiiki vähä lueskella!
Mut tää blogi ei oo ollu iha mun juttu mut nyt pitää koittaa harjotella tän kaa ja sillee mut nyt mnee moikka ja hyvät viikonloput kaikille!(=
Sitte vähä huomisesta, mul on treenit jaa pitäis ehtii ruotsiiki vähä lueskella!
Mut tää blogi ei oo ollu iha mun juttu mut nyt pitää koittaa harjotella tän kaa ja sillee mut nyt mnee moikka ja hyvät viikonloput kaikille!(=
perjantai 21. tammikuuta 2011
Koulusta vapaaseen!
Moikkelis! Elikkäs tänään oon vaa miettiny mun leiriä , joka peruttiin , ärsyttää tosi paljon , koska olin odottanu sitä innolla! No me mentii sitte vähä keilailemaa ja kiinalaiseen syömään=)
Viikonloppuna olis tarkotus käydä 2 treeneissä + pelissä ja olla vähä kavereitten kaa.
No eipä sit tähä väliin oikeestaan muuta moimoi:)!
Viikonloppuna olis tarkotus käydä 2 treeneissä + pelissä ja olla vähä kavereitten kaa.
No eipä sit tähä väliin oikeestaan muuta moimoi:)!
lauantai 25. joulukuuta 2010
christmas
Moi kinkut! Eli tässä on vähän mun eilisestä ja tästä päivästä. Eilen olin aamulla mun isoisän synttäreillä. Siite käytii hautausmaalla ja kirkossa. Ja tottakai joulusauna:) Sitte katottii paljo kaikkii eri leffoi , syötii Paljon ja avattii lahjoja. Sain järkkärin,säkkituolin,vaateita,kirjan,karkkia,matkan kanarialle,koruja,suoristusraudan yms...
Sitte tänää täs aamul oon ollu mian kaa ja ollaa opeteltu käyttää näit järkkäreit! moimoi !
Sitte tänää täs aamul oon ollu mian kaa ja ollaa opeteltu käyttää näit järkkäreit! moimoi !
torstai 2. joulukuuta 2010
Piparin tuoksua tonttujen juoksua siinäkö joulu on
Heippatirallaa! Pääsen taas akoihin kirjottelee tänne ku on ollu kaikenmailman kokeita ja joulukiireitä ja kaikenlaista muuta(: Mut mul on nyt hirvee paniikki huomisesta hissan kokeesta, jota en osaa yhtää en oikeesti yhtää! No mut mitä välii en oo jaksanu oikee keskittyy ku on vaa huominen joulureissu Vltsun kanssa jouluostoksille mielessä !
Ooon miettiny et mitä te kaikki oikee haluutte joululahjaks ? No enköhä mä jotein keksi . Mut koitan kerkee kirjottelee tänne nyt taas lähipäivinä!
Lämmintä joulun odotusta kaikille !
Ooon miettiny et mitä te kaikki oikee haluutte joululahjaks ? No enköhä mä jotein keksi . Mut koitan kerkee kirjottelee tänne nyt taas lähipäivinä!
Lämmintä joulun odotusta kaikille !
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




